Achmea pluspraktijk
Achmea heeft te kennen gegeven praktijken met een hoog service niveau te belonen met een “plusmodule”
Hieraan voldoet onze praktijk onder meer door:
1. De hele dag geopend te zijn van 8:00-17:00 en na 17:00 via de huisartsenpost
2. De hele dag van 8:00-17:00 telefonisch bereikbaar te zijn
3. Een website te hebben met de belangrijkste informatie
4. Clientervaringsonderzoek te doen en de resultaten op haar website te publiceren
5. De verwijsbrief of het recept tijdens het spreekuurcontact af te handelen/ te faxen of na te sturen/bezorgen.
6. Rolstoel en scootmobieltoegankelijk te zijn.
7. Via de website, vragen aan de dokter/praktijkondersteuners of assistente te kunnen stellen (e-mailconsult)
8. Via de website herhaalmedicijnen te kunnen aanvragen
9. Een telefoonsysteem met keuze menu (spoed/afspraken/herhaalmedicatie) en voldoende binnenkomende lijnen te hebben
10. Een eigen geestelijk hulpverlener (SPV-er), dietiste hebben spreekuur binnen onze praktijk.
01-02-2012